The Eng@ged customer : the new rules of Internet direct marketing

著者

    • Brondmo, Hans Peter

書誌事項

The Eng@ged customer : the new rules of Internet direct marketing

Hans Peter Brondmo

HarperBusiness an imprint of HarperCollins Publishers, c2000

1st ed

タイトル別名

Engaged

大学図書館所蔵 件 / 11

この図書・雑誌をさがす

注記

"Email strategies for creating profitable customer relationships"--Cover

Includes index

内容説明・目次

内容説明

The first book to show you precisely how to master e-mail marketing and build lasting, profitable, one-on-one relationships with your customers.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA51081987
  • ISBN
    • 0066620783
  • LCCN
    00040932
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xxiii, 257 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ