Building brandwidth : closing the sale online

著者

書誌事項

Building brandwidth : closing the sale online

Sergio Zyman and Scott Miller

HarperBusiness, c2000

1st ed

大学図書館所蔵 件 / 5

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

内容説明・目次

内容説明

Ex-chief office manager marketing from Coca Cola explains in this book the ins and outs of marketing on the internet. Why doing it? Why don't? It's absolutely worth its price twice. GO GET IT!

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA51233054
  • ISBN
    • 0066620600
  • LCCN
    00058185
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xiii, 239 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ