なぜあの商品は急に売れ出したのか : 口コミ感染の法則

Bibliographic Information

なぜあの商品は急に売れ出したのか : 口コミ感染の法則

マルコム・グラッドウェル著 ; 高橋啓訳

飛鳥新社, 2001.6

新装版

Other Title

The tipping point : how little things can make a big difference

Title Transcription

ナゼ アノ ショウヒン ワ キュウ ニ ウレダシタ ノカ : クチコミ カンセン ノ ホウソク

Available at  / 53 libraries

Note

初版の書名: ティッピング・ポイント

Details

  • NCID
    BA52536492
  • ISBN
    • 487031469X
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    294p
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top