インターネット・ブランディング11の法則

Bibliographic Information

インターネット・ブランディング11の法則

アル・ライズ, ローラ・ライズ共著 ; 恩蔵直人訳

東急エージェンシー出版部, 2001.6

Other Title

The 11 immutable laws of Internet branding

Title Transcription

インターネット ブランディング 11 ノ ホウソク

Available at  / 46 libraries

Description and Table of Contents

Description

本書では、マーケティングにおける重要課題の一つであるブランディングが、インターネットと絡めて論じられている。

Table of Contents

  • 二者択一の法則
  • 双方向性の法則
  • 一般名称の法則
  • 固有名称の法則
  • 独り占めの法則
  • 広告の法則
  • グローバリズムの法則
  • 時間の法則
  • 虚栄の法則
  • 分割の法則
  • 変則の法則

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA52631879
  • ISBN
    • 4884970837
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    286p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top