Marketing in manageable bites for busy managers and overworked students
著者
書誌事項
Marketing in manageable bites for busy managers and overworked students
Macmillan, 2000
2nd ed
- タイトル別名
-
Marketing in manageable bites
大学図書館所蔵 全3件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
"Macmillan business" -- t.p.
Includes index
内容説明・目次
内容説明
This resource and reference guide is written for those wishing to understand the essentials of marketing. It can be used as both a quick primer for those new to the subject or as an aid for practising managers and those on short courses. It offers coverage of all the fundamentals. With over 50 topics, each concept is presented as a 10-minute read - a stand-alone discussion of approximately 1000 words, which covers the essential issues of that particular concept. Brought fully up to date, this new version has been enhanced with improved cross-referencing and both concepts and alphabetical listings to help quick and easy navigation throughout.
目次
- Understanding the basics of marketing
- understanding different forms of marketing
- understanding markets and competitors
- understanding product management
- understanding positioning
- understanding marketing relationships
- understanding marketing planning and control.
「Nielsen BookData」 より