Doing qualitative educational research : a personal guide to the research process
著者
書誌事項
Doing qualitative educational research : a personal guide to the research process
Continuum, 2001
- : hbk
- : pbk
大学図書館所蔵 全15件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. [184]-195
Includes index
内容説明・目次
- 巻冊次
-
: hbk ISBN 9780826447012
内容説明
Reflecting the trials and tribulations and the problems and promises of conducting research, this guide reveals it as a much more complex process than is usually recognised, often messy and disorganised. It looks at issues from choosing topics through methods to publication of findings.
- 巻冊次
-
: pbk ISBN 9780826447029
内容説明
Geoffrey Walford, a renowned and experienced researcher, reflects upon the trials and tribulations and the problems and promises of conducting research - and also on the links between the idiosyncrasies and circumstances of researchers and what is possible in research. Research is revealed as a much more complicated process than is usually recognized, sometimes messy and disorganized, sometimes constrained in unexpected ways, but always challenging to both researcher and reader.
「Nielsen BookData」 より