書誌事項

Analysis for marketing planning

Donald R. Lehmann, Russell S. Winer

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

McGraw-Hill/Irwin, c2002

5th ed

大学図書館所蔵 件 / 10

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

Analysis for Marketing Planning focuses on the analysis needed for sound Marketing decisions and is structured around the core marketing document--the Marketing Plan. Whether studying Marketing strategy or Product/Brand Management decisions, students need to be able to make decisions based from soun

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA54186132
  • ISBN
    • 0070275475
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston, Ma.
  • ページ数/冊数
    xiii, 256 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ