Successful marketing communications : a practical guide to planning and implementation
著者
書誌事項
Successful marketing communications : a practical guide to planning and implementation
Butterworth-Heinemann, 2001
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
"Published in association with the Chartered Institute of Marketing"
Includes index
内容説明・目次
内容説明
'Successful Marketing Communications' is a comprehensive, introductory text that takes a very practical approach to the subject of marketing communications. The text clearly covers all of the marketing communications content from certificate to advanced level and is ideal for students who need to gain a practical insight into promotional planning and implementation.
Written in plain English and with great web references throughout, the text offers truly practical insights into how to successfully find, brief and manage marketing communications service providers.
The book is backed up by a companion website containing the most up-to-date resources and examples.
目次
- Chapter 1 The marketing context
- Chapter 2 Planning your marketing communications
- Chapter 3 Above the line communication methods
- Chapter 4 Below the line communication methods
- Chapter 5 Public relations - more than just a goodwill exercise
- Chapter 6 Managing implementation
- Chapter 7 Building the relationship over time
- Chapter 8 Communication planning and implementation in the real world - case studies that will challenge your ability to really 'do it'!
「Nielsen BookData」 より