Essentials of marketing : a global-managerial approach

書誌事項

Essentials of marketing : a global-managerial approach

William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

Irwin McGraw-Hill, c2000

8th ed, international ed

大学図書館所蔵 件 / 5

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA56238215
  • ISBN
    • 0071179089
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    xxvii, 592, 27, 10 p., 1 folded leaf
  • 大きさ
    28 cm.
  • 付属資料
    1 computer laser optical disc (4 3/4 in.)
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ