Identifying critical service incidents that have an effect on guest satisfaction in a central American luxury hotel

著者

    • Jacobs, Kimberly Jean

書誌事項

Identifying critical service incidents that have an effect on guest satisfaction in a central American luxury hotel

Kimberly Jean Jacobs

UMI, [c2000?]

マイクロ形態(マイクロフィッシュ)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

"ISBN:0599794313" -- Catalog

***記述は遡及データによる

Thesis (M.S.)--University of Nevada, Las Vegas, 2000

Order no.: 13-99921

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA56432455
  • ISBN
    • 0599794313
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Ann Arbor, Mich.
  • ページ数/冊数
    2 microfiches (viii,105 p.)
  • 大きさ
    11 x 15 cm
ページトップへ