Do promotions benefit manufacturers, retailers, or both?

著者

    • Srinivasan, Shuba
    • Pauwels, Koen
    • Hanssens, Dominique M.
    • Dekimoe, Marnik

書誌事項

Do promotions benefit manufacturers, retailers, or both?

Shuba Srinivasan ... [et al.]

(Report / Marketing Science Institute, no. 01-120 . working paper series)

Marketing Science Institute, c2001

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

"working paper"--t.p.

Bibliography: p. 33-37

関連文献: 1件中  1-1を表示

  • Report

    Marketing Science Institute

    Marketing Science Institute

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA57492769
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Cambridge, Mass.
  • ページ数/冊数
    37 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ