Best practices in international marketing

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Best practices in international marketing

Ilkka A. Ronkainen, Michael R. Czinkota

Harcourt College, c2002

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注記

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

Twenty-three papers provide an overview of the subject of international marketing, addressing environments and markets, market entry and development, the marketing mix, and marketing performance and evaluation. Specific chapters discuss market research, intellectual property, policy gaps, business-g

目次

Part I. Environments and Markets. Part II. Market Entry and Development. Part III. Marketing Mix. Part IV. Marketing Performance and Evaluation.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA57744872
  • ISBN
    • 0030340365
  • LCCN
    2001089512
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Fort Worth
  • ページ数/冊数
    xviii, 393 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
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