South Africa's 'Black' market : how to do business with Africans
著者
書誌事項
South Africa's 'Black' market : how to do business with Africans
Intercultural Press, c2000
- alk. paper
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references
内容説明・目次
内容説明
Western investors, project managers and business pioneers who wish to tap this dynamic market must master African marketing methods. Author Jeffrey A. Fadiman considers Africa as the West's commercial blind spot. We have ignored it since the 1960s and thus have never learned how Africans do business. This book sets out to fill this void, describing how one can use African methods to market African-style. It should be useful for the commercial explorer who wants to venture beyond South Africa's small White market into the huge Black market of over 40 million with another 400 million beyond its borders. South Africa is the launch pad for the continent.
「Nielsen BookData」 より