現代マーケティング・マネジメントと消費者志向 : マーケティング・リサーチ研究への途

Bibliographic Information

現代マーケティング・マネジメントと消費者志向 : マーケティング・リサーチ研究への途

村田昭治[著]

(産業研究所シリーズ, No.19)

慶応義塾大学産業研究所, [1961]

Other Title

The Modern Concept of Marketing Managmant and the Consumer Orientation : An Approach to Marketing Research

Title Transcription

ゲンダイ マーケティング マネジメント ト ショウヒシャ シコウ : マーケティング リサーチ ケンキュウ ヘノ ミチ

Available at  / 2 libraries

Search this Book/Journal

Note

商学年報IIより転載

表紙の出版年: 1960-61

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA58755488
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    p103-160
  • Size
    21cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top