書誌事項

Selling : building partnerships

Barton A. Weitz, Stephen B. Castleberry, John F. Tanner, Jr

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

McGraw-Hill/Irwin, c2001

4th ed

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注記

Previous ed.: 1998

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

A guide to the theory and application of selling strategies and tools. Topics covered include the use of cell phones, presentation software and other technologies in the market place. This updated edition also has coverage of the Internet and more global examples.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA58819376
  • ISBN
    • 0072315504
  • LCCN
    00038323
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    xxv, 630 p.
  • 大きさ
    27 cm.
  • 付属資料
    1 computer laser optical disk (4 3/4 in.)
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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