戦後日本の消費財メーカーにおけるマーケティング戦略の経営史研究

Bibliographic Information

戦後日本の消費財メーカーにおけるマーケティング戦略の経営史研究

佐々木聡研究代表者

(科学研究費補助金基盤研究(C)(2)研究成果報告書, 平成11年度-平成13年度)

[佐々木聡], 2002.3

Title Transcription

センゴ ニホン ノ ショウヒザイ メーカー ニオケル マーケティング センリャク ノ ケケイシ ケンキュウ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

課題番号: 11630088

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA59005698
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    [東京]
  • Pages/Volumes
    110p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top