The Blackwell encyclopedic dictionary of marketing

書誌事項

The Blackwell encyclopedic dictionary of marketing

edited by Barbara R. Lewis and Dale Littler

(The Blackwell encyclopedia of management)

Blackwell Publishers, 1999

タイトル別名

Encyclopedic dictionary of marketing

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Originally published: 1997

Includes bibliographical references and index

"Blackwell business"

内容説明・目次

内容説明

The Dictionary has been carefully designed to give both the expert and the newcomer overviews and succinct presentations of the most important traditional and contemporary issues in marketing.

目次

Preface. List of Contributors. Dictionary Entries A-Z. Index.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA59096150
  • ISBN
    • 0631214852
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Oxford, UK
  • ページ数/冊数
    274 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ