What business wants from higher education
著者
書誌事項
What business wants from higher education
(American Council on Education/Oryx series on higher education)
Oryx Press, 1998
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. [165]-173) and index
内容説明・目次
内容説明
This book is intended to stimulate a dialog between the business and academic communities to determine what higher education can do to better prepare students for their future careers.
目次
Chapter 1 Foreword Chapter 2 Life as We Know It Chapter 3 The Flexible Organization Chapter 4 Finding the Added Value Chapter 5 Changes to Come Chapter 6 Profiling the Customer Chapter 7 Information Technology as a Change Agent Chapter 8 Global Interdependence Chapter 9 What We Will Need Chapter 10 What Business Needs Chapter 11 The Learning Environment Chapter 12 The Early Years Chapter 13 Philosophies Guiding Change Chapter 14 Learning as the Core Value Chapter 15 The Enlightened Organization Chapter 16 Welcoming Change
「Nielsen BookData」 より