日本語教育におけるコミュニカティヴな能力の指導と評価
著者
書誌事項
日本語教育におけるコミュニカティヴな能力の指導と評価
(Selected scientific & technical report, Data No. TF-7501(4))
テクノフォーラム, [200-]
- タイトル読み
-
ニホンゴ キョウイク ニオケル コミュニカティヴ ナ ノウリョク ノ シドウ ト ヒョウカ
大学図書館所蔵 件 / 全3件
-
該当する所蔵館はありません
- すべての絞り込み条件を解除する
この図書・雑誌をさがす
注記
本文は英文
参考文献あり
収録内容
- Communicative language teaching (CLT): practical understandings / Kazuyoshi Sato, Robert C. Kleinsasser [著]
- A communicative framework for introductory Japanese language curricula / Washington State Japanese Language Curriculum Guidelines Committee [著]
- An argument for the use of authentic texts with beginners of Japanese as a foreign fanguage [i.e. language] / Karen Ruddock [著]
- Learner acquaintanceship and oral proficiency test pair-task performance / Barry O'Sullivan [著]
- The Stanford foreign language oral skills evaluation matrix (FLOSEM): A rating scale for assessing communicative proficiency / Amado M. Padilla and Hyekyung Sung [著]