日本語教育におけるコミュニカティヴな能力の指導と評価

著者

    • Sato, Kazuyoshi
    • Kleinsasser, Robert C.
    • Washington State Japanese Language Curriculum Guidelines Committee
    • Ruddock, Karen
    • O'Sullivan, Barry
    • Sung, Hyekyung

書誌事項

日本語教育におけるコミュニカティヴな能力の指導と評価

(Selected scientific & technical report, Data No. TF-7501(4))

テクノフォーラム, [200-]

タイトル読み

ニホンゴ キョウイク ニオケル コミュニカティヴ ナ ノウリョク ノ シドウ ト ヒョウカ

大学図書館所蔵 件 / 3

この図書・雑誌をさがす

注記

本文は英文

参考文献あり

収録内容

  • Communicative language teaching (CLT): practical understandings / Kazuyoshi Sato, Robert C. Kleinsasser [著]
  • A communicative framework for introductory Japanese language curricula / Washington State Japanese Language Curriculum Guidelines Committee [著]
  • An argument for the use of authentic texts with beginners of Japanese as a foreign fanguage [i.e. language] / Karen Ruddock [著]
  • Learner acquaintanceship and oral proficiency test pair-task performance / Barry O'Sullivan [著]
  • The Stanford foreign language oral skills evaluation matrix (FLOSEM): A rating scale for assessing communicative proficiency / Amado M. Padilla and Hyekyung Sung [著]

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA60664895
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    jpn
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    東京
  • ページ数/冊数
    1冊
  • 大きさ
    30cm
  • 親書誌ID
ページトップへ