School accountability
著者
書誌事項
School accountability
(Hoover Institution publication, no. 512)
Hoover Institution Press, Stanford University, 2002
- : pbk
大学図書館所蔵 全5件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
"An Assessment by the Koret Task Force on K-12 Education"--On cover
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
Although educators and school boards sometimes resist the idea, accountability is sorely needed in America's schools. Our students are falling behind those in other countries, yet compared to their foreign counterparts, our schools remain subject to little accountability. The U.S. school system lacks the marketplace accountability of schools competing with one another and the further accountability of large-scale examination systems, both of which are associated with high achievement. It is clear that after a quarter century of poor progress in educational productivity, the time has come for high academic standards and accountability.
「Nielsen BookData」 より