Taking teaching seriously : meeting the challenge of instructional improvement
著者
書誌事項
Taking teaching seriously : meeting the challenge of instructional improvement
(ASHE-ERIC/higher education report / Jonathan D. File, series editor, 1995,
Graduate School of Education and Human Development, The George Washington University, [1995]
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. 135-164) and index
内容説明・目次
内容説明
This report uses a model that views various strategies for
improving instruction as helping motivate individual faculty
members to improve their teaching by changing (and maintaining)
certian of their instructional attitudes and practices (through the
process of unfreezing, changing, and refreezing certian attitudes
and behaviors).
「Nielsen BookData」 より