Bibliographic Information

サービスマネジメント

カール・アルブレヒト, ロン・ゼンケ著 ; 和田正春訳

ダイヤモンド社, 2003.4

Other Title

サービス・マネジメント

Service America in the new economy

サービス・マネジメント革命

Title Transcription

サービス マネジメント

Available at  / 109 libraries

Note

「サービス・マネジメント革命」(HBJ出版局 1988年刊)の改題改訂

Description and Table of Contents

Description

戦略、組織、顧客接点の管理—マネジメントの要諦を網羅した決定版。

Table of Contents

  • サービス・マネジメントの原点
  • 第1部 サービス・マネジメントのフレームワーク(サービスは競争優位そのもの;サービス・マネジメントの発展;サービス・トライアングル;顧客ロイヤルティのマネジメント ほか)
  • 第2部 サービス・マネジメントの今後(新しい潮流が示すもの;ハイテクかハイタッチか;トップの使命)

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA61865804
  • ISBN
    • 4478374120
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xix, 416p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top