学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編
著者
書誌事項
学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編
(国立教育研究所紀要, 第114集)
国立教育研究所, 1990.3
- タイトル別名
-
An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six
- タイトル読み
-
ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : コベツ ガクシュウ ホウシキ ト イッセイ シドウ ホウシキ ノ チガイ ガ オヨボス キョウイク コウカ ノ ケントウ 2
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
ISSN 0452-3210