学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編
Author(s)
Bibliographic Information
学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編
(国立教育研究所紀要, 第114集)
国立教育研究所, 1990.3
- Other Title
-
An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six
- Title Transcription
-
ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : コベツ ガクシュウ ホウシキ ト イッセイ シドウ ホウシキ ノ チガイ ガ オヨボス キョウイク コウカ ノ ケントウ 2
Available at / 2 libraries
-
Library of Education, National Institute for Educational Policy Research
370.5||3||118963418206
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
ISSN 0452-3210