学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編

Author(s)

Bibliographic Information

学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編

(国立教育研究所紀要, 第114集)

国立教育研究所, 1990.3

Other Title

An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six

Title Transcription

ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : コベツ ガクシュウ ホウシキ ト イッセイ シドウ ホウシキ ノ チガイ ガ オヨボス キョウイク コウカ ノ ケントウ 2

Available at  / 2 libraries

Search this Book/Journal

Note

ISSN 0452-3210

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA62126136
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    158p
  • Size
    26cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top