Marketing research : within a changing information environment

書誌事項

Marketing research : within a changing information environment

Joseph F. Hair, Jr., Robert P. Bush, David J. Ortinau

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

McGraw-Hill/Irwin, c2003

2nd ed

  • International ed:

大学図書館所蔵 件 / 4

この図書・雑誌をさがす

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA63571484
  • ISBN
    • 0072467576
    • 0071151192
  • LCCN
    2002018857
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    xxiii, 720 p.
  • 大きさ
    27 cm
  • 付属資料
    1 computer optical disc (4 3/4 in.)
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ