Standards in the classroom : how teachers and students negotiate learning
著者
書誌事項
Standards in the classroom : how teachers and students negotiate learning
Teachers College Press, c2000
- : hbk
- : pbk
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. 199-201) and index
内容説明・目次
- 巻冊次
-
: pbk ISBN 9780807739464
内容説明
This work documents in detail the efforts of teachers and students in an American urban high school, implementing a curriculum intended to expand student achievement. The author explains the meaning of the word "standards" and how the students have a role in the process of creating standards.
- 巻冊次
-
: hbk ISBN 9780807739471
内容説明
This work documents in detail the efforts of teachers and students in an American urban high school, implementing a curriculum intended to expand student achievement. The author explains the meaning of the word ""standards"" and how the students have a role in the process of creating standards.
「Nielsen BookData」 より