Creating a total rewards strategy : a toolkit for designing business-based plans

著者
    • Manas, Todd M.
    • Graham, Michael Dennis
書誌事項

Creating a total rewards strategy : a toolkit for designing business-based plans

Todd M. Manas and Michael Dennis Graham

Amacom, American Management Association, c2003

この図書・雑誌をさがす
注記

Bibliography: p. [295]-296

Includes index

内容説明・目次

内容説明

This pack shows how to create more-than-money employee rewards programmes as part of a company's long-term business strategy. The book features over 100 practical tools for developing effective systems, and the CD-ROM allows you to put the book's step-by-step process to work immediately.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報
  • NII書誌ID(NCID)
    BA64812779
  • ISBN
    • 0814407226
  • LCCN
    02007991
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xxxi, 304 p.
  • 大きさ
    26 cm.
  • 付属資料
    1 computer laser optical disk
  • 分類
  • 件名
ページトップへ