Retail trade international 2002
著者
書誌事項
Retail trade international 2002
(Marketing handbooks)
Euromonitor, 2002
13th ed.
- v. 1
- v. 2
- v. 3
- v. 4
- v. 5
- v. 6
- v. 7
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
-
v. 1678:E85:2002-10322014835,
v. 2678:E85:2002-20322014844, v. 3678:E85:2002-30322014853, v. 4678:E85:2002-40322014862, v. 5678:E85:2002-50322014871, v. 6678:E85:2002-60322014880, v. 7678:E85:2002-70322014899
注記
Cover title
v. 1: Western Europe : Austria - Italy -- v. 2: Western Europe : Netherlands - UK -- v. 3: Eastern Europe : Bulgaria - Ukraine -- v. 4: Americase : Argentina - Venezuela -- v. 5: Asia : China - Malaysia -- v. 6: Asia : Phililpines - Vietnam -- v. 7: Rest of the World