Managing business interfaces : marketing, engineering, and manufacturing perspectives
著者
書誌事項
Managing business interfaces : marketing, engineering, and manufacturing perspectives
(International series in quantitative marketing)
Kluwer Academic Publishers, c2004
大学図書館所蔵 全10件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
Amiya Chakravarty is a big name in production manufacturing and Josh Eliashberg is a huge name in marketing.
This is one of the first books that examines the interface of Marketing and Production, with the chapters written by well-known people in the field.
Hardcover version published in December 2003.
目次
- Part 1: New Products and Existing Product Portfolio Management. 1. Investment in Facility Flexibility for Early Market Entry under Competitive Uncertainty
- R.M. Franza, C. Gaimon. 2. Demand Modeling in Product Line Trimming: Substitutability and Variability
- Juin-Kuan Chong, Teck-Hua Ho, C.S. Tang. Part 2: Supply Chain Coordination. 3. Coordinated Pricing and Production/Procurement Decision: A Review
- C.A. Yano, S.M. Gilbert. 4. Contractual Relationships and Coordination in Distribution Channels
- G. Iyer, V. Padmanabhan. 5. Quantity Discounts for Supply Chain Coordination
- S. Chan Choi, Lei Lei, Qiang Wang. Part 3: Interfaces in the Internet Space. 6. Pricing Internet Service
- R. Steinberg. 7. Usage Volume and Value Segmentation in Business Information Services
- T.C.A. Bashyam, U.S. Karmarkar. 8. Collaboration in E-Business: Technology and Strategy
- A.K. Chakravarty. Part 4: Field Studies and Real-World Evidence. 9. Levers for Improving the NPD Time and Financial Performance
- A. Bajaj, S. Kekre, K. Srinivasan. 10. Platform Products: Theory and Evidence from International Practice Linking Manufacturing, Marketing, and Product Design
- K. Ravi Kumar, G.C. Hadjinicola. 11. The Marketing-Manufacturing Interface: Strategic Issues
- U.S. Karmarkar, M.M. Lele.
「Nielsen BookData」 より