Bibliographic Information

ブランド大繁盛

堺屋太一著

(ビジネスリーダー・シリーズ)

NTT出版, 2004.6

Other Title

The power of brand

Title Transcription

ブランド ダイハンジョウ

Available at  / 44 libraries

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1部 ブランドへの道(日本経済大変身—知価革命は進む;「ブランド」とは何か;伝統ブランドの実例—虎屋と吉兆;新しい「伝統ブランド」;大量生産ブランド—近代工業社会の産物 ほか)
  • 第2部 ビジネスリーダーたちの言葉(伝統を革新しつづける老舗—虎屋;「もてなしの心」を伝えつづける志—吉兆;日本オリジナルの「夢」づくり—宝塚歌劇団;多様性を求める「家業」—エルメスジャポン)

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA67686728
  • ISBN
    • 4757121326
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xvii, 203p
  • Size
    18cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top