Consumer search, product differentiation, and asymmetric urban agglomeration

著者

    • Kawamukai, Hajime
    • Tabuchi, Takatoshi
    • 神戸商科大学経済研究所 コウベ ショウカ ダイガク ケイザイ ケンキュウジョ

書誌事項

Consumer search, product differentiation, and asymmetric urban agglomeration

Hajime Kawamuka, Takatoshi Tabuchi

(Working paper / Institute of Economic Research, Kobe University of Commerce, no. 122)

Kobe University of Commerce, Institute of Economic Research, 1992

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注記

Bibliograpgy: p. 21-22

***記述は遡及データによる

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  • Working paper

    Institute of Economic Research, Kobe University of Commerce

    Institute of Economic Research, Kobe University of Commerce

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA67709652
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Kobe
  • ページ数/冊数
    [24] p
  • 親書誌ID
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