新製品マーケティングの展開とその成功要因に関する研究

Bibliographic Information

新製品マーケティングの展開とその成功要因に関する研究

研究代表者 米谷雅之

(科学研究費補助金基盤研究(C)(2)研究成果報告書, 平成13年度-15年度)

[山口大学経済学部], 2004.3

Title Transcription

シンセイヒン マーケティング ノ テンカイ ト ソノ セイコウ ヨウイン ニ カンスル ケンキュウ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

研究課題番号:13630125

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA6774763X
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    [山口]
  • Pages/Volumes
    4,155p(片面頁付)
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top