ブランド戦略の新たな役割 : 市場と組織の統合の可能性について

Author(s)

    • 長谷川, 礼 ハセガワ, レイ

Bibliographic Information

ブランド戦略の新たな役割 : 市場と組織の統合の可能性について

長谷川礼 [著]

(Research papers, no.J-42)

大東文化大学経営研究所, 2004.3

Title Transcription

ブランド センリャク ノ アラタナ ヤクワリ : シジョウ ト ソシキ ノ トウゴウ ノ カノウセイ ニツイテ

Available at  / 13 libraries

Search this Book/Journal

Note

参考文献: p14-15

著者のヨミは不確定

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA68218033
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    15p
  • Size
    26cm
  • Classification
  • Parent Bibliography ID
Page Top