仮想人間の運動編集と制御

著者

    • Panne, Michiel van de
    • Gildfind, Andrew
    • Popović Zoran
    • Luciano, Christian
    • Kang, Young-Min
    • Lee, Jehee
    • Farenc, Natalie
    • Kim, Si-Jing
    • Bandi, Srikanth

書誌事項

仮想人間の運動編集と制御

(海外研究開発レポート, Data No. HTR-8061 (B))

[ハイテック・リサーチ]

タイトル読み

カソウ ニンゲン ノ ウンドウ ヘンシュウ ト セイギョ

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

本文は英文

出版年不明

収録内容

  • Towards agile animated characters / Michiel van de Panne [ほか著]
  • Evolving performance control systems for digital puppetry / Andrew Gildfind [ほか著]
  • Editing dynamic properties of captured human motion / Zoran Popović [著]
  • Virtual humans of animation, ergonomics, and simulation : final report / Norman Badler [著]
  • Avatar kinematics modelling for telecollaborative virtual environments / Christian Luciano, Pat Banerjee [著]
  • An efficient control over human running animation with extension of Planar Hopper model / Young-Min Kang [ほか著]
  • Animation control for real-time virtual humans / Norman I. Badler [ほか著]
  • A hierarchical approach to interactive motion editing for human-like figures / Jehee Lee, Sung Yong Shin [著]
  • A paradigm for controlling virtual humans in urban environment simulations / Natalie Farenc [ほか著]
  • Goal directed motion control of 3D human characters / Si-Jing Kim [ほか著]
  • Motion control of vitual humans / Marc Cavazza [ほか著]
  • Path finding for human motion in virtual environments / Srikanth Bandi, Daniel Thalmann [著]

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA68459051
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    jpn
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [出版地不明]
  • ページ数/冊数
    1冊
  • 大きさ
    30cm
  • 親書誌ID
ページトップへ