Bibliographic Information

ヒット商品で見るマーケティング・パラダイムの変化 : 前編・後編

[林廣茂述]

(滋賀大学マーケティング戦略フォーラム講演録)

滋賀大学産業共同研究センター, 2004.3

Other Title

「ヒット商品で見るマーケティング・パラダイムの変化」 : 前編・後編

Title Transcription

ヒット ショウヒン デ ミル マーケティング パラダイム ノ ヘンカ : ゼンペン コウヘン

Available at  / 4 libraries

Search this Book/Journal

Note

会期・会場: 平成15年5月29日,平成15年6月5日. 滋賀大学経済学部講堂

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA68641703
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    彦根
  • Pages/Volumes
    52p
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top