カリスマに学ぶマーケティング : 1冊でわかる最新コンセプト

Bibliographic Information

カリスマに学ぶマーケティング : 1冊でわかる最新コンセプト

ジョセフ・ボイエット, ジミー・ボイエット著 ; 中川治子訳

日本経済新聞社, 2004.9

Other Title

The guru guide to marketing : a concise guide to the best ideas from today's top marketers

Title Transcription

カリスマ ニ マナブ マーケティング : 1サツ デ ワカル サイシン コンセプト

Available at  / 49 libraries

Note

監訳: 恩蔵直人

参考文献: p334-341

Description and Table of Contents

Description

本書は、よくも悪くも最も注目されているマーケティングの達人たちの主張する見解を公平かつ我々独自の判断で取り上げる。

Table of Contents

  • 第1章 マーケティングの未来
  • 第2章 救世主はブランド
  • 第3章 救世主はブランド・マネジメント
  • 第4章 救世主は顧客リレーションシップ
  • 第5章 救世主はカスタマー・エクイティ
  • 第6章 救世主はバズ

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA68876864
  • ISBN
    • 4532311403
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xiii, 345p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top