Youth media
著者
書誌事項
Youth media
(Routledge introductions to media and communications)
Routledge, 2004
- : hbk
- : pbk
大学図書館所蔵 全15件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. [257]-284) and index
内容説明・目次
内容説明
Part of the successful Routledge Introductions to Media and Communications series which provides concise introductions to key areas in contemporary communications, Bill Osgerby's innovative Youth Media traces the development of contemporary youth culture and its relationship with the media.
From the days of diners, drive-ins and jukeboxes, to today's world of iPods and the Internet, Youth Media examines youth media in its economic, cultural and political contexts and explores:
youth culture and the media
the 'Fab Phenomenon': markets, money and media
generation and degeneration in the media: representations, responses and 'effects'
media, subculture and lifestyle
global media, youth culture and identity
youth and new media.
Analyzing the nature of different forms of communication as well as reviewing their production and consumption, this is an essential introduction to this key area in communication and cultural studies.
「Nielsen BookData」 より