Public relations in Asia : an anthology
著者
書誌事項
Public relations in Asia : an anthology
Thomson, c2004
大学図書館所蔵 全3件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references
内容説明・目次
内容説明
This is a unique textbook on Public Relations in Asia which uses a unified framework of specific variables (culture, political system, level of economic development, level of activism, and nature of media) in discussing the nature of public relations in ten Asian countries. In addition, public relations practice is contextualized through a discussion of the relationship between socio-economic variables and public relations strategies and techniques in each country. This is a useful guide to students majoring in public relations at departments of communication, journalism and mass communication, and also, to the increasing number of communication professionals who are required to operate in the Asian market. Also available in the Gale Virtual Reference Library (eBook). eBook pricing varies according to the size of your institution. Please contact us for details. eBook ISBN-13: 9789814253567 Available Now
「Nielsen BookData」 より