Tested advertising methods

著者

書誌事項

Tested advertising methods

John Caples ; foreword by David Ogilvy ; introduction by Gordon White

(Prentice Hall business classics)

Prentice Hall, c1997

5th ed. / revised by Fred E. Hahn

  • : pbk

大学図書館所蔵 件 / 4

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

内容説明・目次

内容説明

The fifth edition of this work on how to create successful advertising features new coverage on small businesses with limited revenues, non-profit advertising, as well as techniques of headlines, illustrations and layouts. There is also new information useful to smaller businesses.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA70857614
  • ISBN
    • 0130957011
  • LCCN
    96047752
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Paramus, N.J.
  • ページ数/冊数
    xxvi, 278 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ