Contemporary marketing 2005

書誌事項

Contemporary marketing 2005

Louis E. Boone, David L. Kurtz

Thomson/South-Western, c2005

  • : package
  • : text
  • : audio CDs
  • : xtra! access certificate
  • : infotrac

タイトル別名

Contemporary marketing

大学図書館所蔵 件 / 2

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and indexes

内容説明・目次

内容説明

Using case studies to illustrate the principles of the field, this textbook discusses the design of customer-oriented strategies, the role of technology and information, market segmentation and customer behavior, product strategy, pricing strategy, distribution strategy, and promotional strategy. Fo

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA70886601
  • ISBN
    • 0324221924
    • 0324236050
    • 0324192150
    • 0324236085
    • 0534274943
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Mason, Ohio
  • ページ数/冊数
    1 v. (various pagings)
  • 大きさ
    28 cm.
  • 付属資料
    4 CD-ROM (4 3/4 in.)
  • 分類
  • 件名
ページトップへ