Universal symbol of the brand

著者

    • 読売新聞大阪本社文化事業部 ヨミウリ シンブン オオサカ ホンシャ ブンカ ジギョウブ

書誌事項

Universal symbol of the brand

edited by Culture Promotion Department, The Yomiuri Shimbun, Osaka

The Yomiuri Shimbun, c2004

タイトル別名

Universal symbol of the brand : Louis Vuitton

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注記

Artists and works: p. 53-57, List of plates: p. 58-63, Louis Vuitton : 150 years of history: p. 64

Catalogue of an exhibition held at Hyogo Prefectural Museum of Art, Kobe, 2 October - 25 December, 2004

Catalogue of an exhibition held at Mori Arts Center Gallery, Tokyo, 21 January - 21 March, 2005

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA71513778
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Osaka
  • ページ数/冊数
    68 p.
  • 大きさ
    23×23cm
  • 件名
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