いじめ傍観児の認知的不協和と援助行動(ピア・サポート)に関する研究 Dissonance, helping and bullying bystanders : broadening scopes for research and intervention

Bibliographic Information

いじめ傍観児の認知的不協和と援助行動(ピア・サポート)に関する研究 = Dissonance, helping and bullying bystanders : broadening scopes for research and intervention

研究代表者:田中宏二

(科学研究費補助金基盤研究(C)(2)研究成果報告書, 平成13-15年度)

田中宏二, 2004.3

Title Transcription

イジメ ボウカン ジ ノ ニンチテキ フキョウワ ト エンジョ コウドウ (ピア・サポート) ニ カンスル ケンキュウ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

平成13-15年度科学研究費補助金(基盤研究(c)(2))研究成果報告書

課題番号: 13610140

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA71606369
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    eng
  • Place of Publication
    [岡山]
  • Pages/Volumes
    44p
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Parent Bibliography ID
Page Top