Technology-supported mathematics learning environments
著者
書誌事項
Technology-supported mathematics learning environments
(Yearbook / National Council of Teachers of Mathematics, 67th)
National Council of Teachers of Mathematics, c2005
大学図書館所蔵 全23件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references
HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip055/2005000006.html Information=Table of contents
内容説明・目次
内容説明
Technology is playing an increasingly important role in the teaching and learning of mathematics at all levels. This publication reports on overviews of research and findings on the impact of technology. It furnishes a rich context in which to observe teachers in prekindergarten through grade 12 and teacher educators using technology to help their students better understand mathematics, and gives us all a glimpse of what the future might hold in store for us. The accompanying CD includes electronic features that enhance an understanding of the articles presented in the printed yearbook.
「Nielsen BookData」 より