Marketing engineering : computer-assisted marketing analysis and planning

書誌事項

Marketing engineering : computer-assisted marketing analysis and planning

Gary L. Lilien, Arvind Rangaswamy

Trafford, c2004

Revised 2nd ed

大学図書館所蔵 件 / 7

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references (p. [481]-498) and indexes

"Sponsored by ISBM, Institute for the Study of Business Markets, Penn State Smeal College of Business"

"Educational copy version 2.4"--CD-ROM label

Published on-demand

Later printings do not include CD-ROM

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA72258235
  • ISBN
    • 9781412022521
  • 出版国コード
    cn
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Vivtoria
  • ページ数/冊数
    xxiv, 518 p.
  • 大きさ
    26 cm
  • 付属資料
    CD-ROM
ページトップへ