Learning disabilities and related disorders : characteristics and teaching strategies
著者
書誌事項
Learning disabilities and related disorders : characteristics and teaching strategies
Houghton Mifflin, c2006
10th ed
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes of reference guide and references.
内容説明・目次
内容説明
Designed to help pre-service teachers and practicing professionals evaluate and aid students with disabilities, this comprehensive text is guided by three main principles: to aid in the assessment and evaluation of students with learning disabilities, to demonstrate Learning Disabled (LD) theory and its practical applications through the use of case studies, and to provide the most up-to-date information on recent developments and topics of debate in the field. The Tenth Edition continues to stress familiarity with state and national standards, specifically those from the Council for Exceptional Children (CEC).
「Nielsen BookData」 より