学力差による読解方略の違いを取り入れた高校リーディング教材モデルの開発と指導法の改善研究

Author(s)

    • 緑川, 日出子 ミドリカワ, ヒデコ

Bibliographic Information

学力差による読解方略の違いを取り入れた高校リーディング教材モデルの開発と指導法の改善研究

緑川日出子研究代表

[緑川日出子], 2003.3

Other Title

A model of materials development and instruction of reading at senior high schools incorporating reading strategies

Title Transcription

ガクリョクサニヨル ドッカイホウリャク ノ チガイ オ トリイレタ コウコウ リーディング キョウザイ モデル ノ カイハツ ト シドウホウ ノ カイゼン ケンキュウ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

平成14年度科学研究費補助金(基盤研究(C))研究成果報告書

課題番号: 14580309

Details

  • NCID
    BA73412931
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpneng
  • Place of Publication
    [東京]
  • Pages/Volumes
    62p
  • Size
    30cm
Page Top