学力差による読解方略の違いを取り入れた高校英語教材モデルの開発と指導法の改善研究

Author(s)

    • 緑川, 日出子 ミドリカワ, ヒデコ

Bibliographic Information

学力差による読解方略の違いを取り入れた高校英語教材モデルの開発と指導法の改善研究

緑川日出子研究代表

[緑川日出子], 2005.3

Other Title

A model of materials development and instruction of reading at senior high schools incorporating reading strategies

Title Transcription

ガクリョクサニヨル ドッカイホウリャク ノ チガイ オ トリイレタ コウコウ エイゴ キョウザイ モデル ノ カイハツ ト シドウホウ ノ カイゼン ケンキュウ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

平成14年度科学研究費補助金(基盤研究(C))研究成果報告書

課題番号: 14580309

Details

  • NCID
    BA73413413
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpneng
  • Place of Publication
    [東京]
  • Pages/Volumes
    198p
  • Size
    30cm
Page Top