Bibliographic Information

ゲリラ・アドバタイジング

ジェイ・C.レビンソン著 ; 金森重樹監訳

東急エージェンシー, 2005.12

Other Title

Guerrilla advertising : cost-effective tactics for small-business success

ゲリラ・アドバタイジング : 起業家へ贈るコスト・エフェクティブな広告戦術

Title Transcription

ゲリラ アドバタイジング

Available at  / 14 libraries

Description and Table of Contents

Description

ゲリラ・マーケティングの権威ジェイ・C.レビンソンが遂にあのゲリラ哲学を広告に応用した。

Table of Contents

  • 1 目標への集中
  • 2 創造性という泉
  • 3 広告およびプロモーションによる最大の利益
  • 4 第一線からのゲリラ思考
  • 5 キャッチフレーズ、コピー、グラフィックス
  • 6 戦術をメディアに適用する
  • 7 ゲリラの広告に対する態度

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA74730590
  • ISBN
    • 4884971019
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    301p
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top