書誌事項

Essentials of marketing

Charles W. Lamb, Jr., Joseph F. Hair, Jr., Carl McDaniel

Thomson/South-Western, c2005

4th ed

  • : package

この図書・雑誌をさがす
注記

Includes bibliographical references (p. 554-555) and indexes

内容説明・目次

内容説明

Emphasizing the analysis of marketing opportunities, product and distribution decisions, and promotion and pricing, this textbook covers the basics of marketing and illustrates major concepts with real-world examples. The authors (professors of marketing and entrepreneurship at Texas Christian Unive

「Nielsen BookData」 より

詳細情報
  • NII書誌ID(NCID)
    BA75440326
  • ISBN
    • 0324282923
  • LCCN
    2003110011
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Mason, Ohio
  • ページ数/冊数
    xxxvi, 572 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ